Reklamace vyřizujeme podle aktuálních předpisů. Na podání reklamace máte 24 měsíců od přijetí zakoupeného zboží, na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů od jejího přijetí. V případě uznání reklamace máte možnost žádat o opravu nebo náhradu zboží. V případě, že je vámi vybraná možnost příliš nákladná, náročná nebo nemožná, máme právo zvolit druhou variantu. V případě, že jsou obě možnosti příliš nákladné nebo nemožné, máte nárok na přiměřenou slevu a při významné vadě na odstoupení od kupní smlouvy.
Odstoupení od kupní smlouvy vyřizujeme dle aktuálních předpisů. Máte možnost vyměnit nebo vrátit zboží do 14 dnů od jeho přijetí bez udání důvodu. Zboží musíte vrátit ve stavu, v jakém byste ho vrátili, kdybyste ho testovali v obchodě. V případě, že nebude v popsaném stavu, bude se považovat za poškozené. Škody vzniklé na zakoupeném zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.
Podrobné informace o odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách čl. 7 a návod v našem reklamačním řádu. V případě odstoupení od kupní smlouvy nebo výměny zboží najdete potřebné formuláře v dokumentech ke stažení.
Stížnosti
V případě komplikací spojených s našimi službami budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu, která povede k jejich zlepšení. Zpětnou vazbu můžete zaslat na obchod@rebeldog.cz, kde si ji rádi přečteme a následně jí vyřídíme. Kontaktovat nás můžete také na Facebooku, Instagramu, poštou nebo telefonicky.